Akadálymentes verzió

Kisgyőr Község Polgármesteri Hivatal

A Polgármesteri Hivatal feladata az önkormányzat működésével, valamint az államigazgatási ügyek döntésre történő előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatok ellátása.
A Polgármesteri Hivatal felelős vezetője a polgármester, a hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket, ügykezelőket a jegyző nevezi ki és gyakorolja a munkáltatói jogokat.

A Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők feladatkörük alapján:

Név:
Besorolás:
Feladatkör röviden:

Lőrincz Sándorné
jegyző
önkormányzati tevékenységek szakszerű előkészítése, a hivatal operatív vezetése, gyámügyi, anyakönyvezési, szabálysértési ügyek
Csathóné Csizmadia Teréz
pénzügyi vez. főtanácsos
operatív gazdálkodási feladatok irányítása költségvetés, zárszámadás elkészítése
Csenge Aranka
pénzügyi főelőadó
könyvelési feladatok végzése, információ szolgáltatás az államháztartás igényei szerint, közreműködés a költségvetés és zárszámadás elkészítésében
Hulyák Istvánné
főelőadó
anyakönyvi feladatok, adók módjára behajtandó köztartozások
Talliánné Csécsi Nóra
igazgatási főelőadó
helyi adókkal (kommunális adó, iparűzési adó, talajterhelési díj, gépjármű adó) kapcsolatos feladatok, hagyatéki ügyek, kereskedelmi működési engedélyek
Pék Károlyné
ügykezelő
iktatás, irattározás, ügyiratkezelés népesség nyilvántartási feladatok

Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje:
Hétfő és Szerda:
8-16 óra között
Péntek:
8-13 óra között
Kedd és Csütörtök:
NINCS ügyfélfogadás

Elérhetőségek:
Levelezési cím:
3556 Kisgyőr, Dózsa Gy. u. 11. sz.
Telefon:
46/476-202, 46/476-280, 20/464-5547
Telefax:
46/476-280
E-mail 1:
E-mail 2:

Kisgyőr Község Önkormányzat képviselő-testülete:

Kékedi László Vilmos - polgármester
Grúz Attila - alpolgármester

Fegyverneki János - képviselő
Juhász Zoltán Nándor - képviselő
Kovács Károly - képviselő
Rózsa Tibor - képviselő
Szabó Rácz Béla - képviselő

Képek a Polgármesteri Hivatalról